فرم رضایتمندی مشتریان
مشتری گرامی : با سلام؛ احتراماً، با آرزوی تداوم و استمرار همكاری فیمابین، به استحضار می‌رساند كه شركت فرآورده‌های نسوز پارس، با استناد به مدل تعالی سازمانی نحوه نظرسنجی از مشتریان را مورد بازنگری قرار داده و اعتقاد راسخ دارد كه نظر شما می تواند نقش بسیار مهمی را در بهبود زمینه‌های همكاری مرتبط ایفاء نماید. لذا خواهشمند است با شرح نیاز و اعلام نظرات خود به ترتیب اهمیت و تكمیل جدول ذیل، ما را در رسیدن به خواسته‌های خود و اهداف كیفی یاری فرمائید.
                						باتشكر و تقدیم احترام - واحد فروش
نام محصول: شماره پیشنهاد فروش:
تاریخ ارسال محصول:

نام مشتری: سمت تكمیل كننده:

شرح نیازمندی‌های مشتری حداكثر امتیاز امتیاز مشتری
میزان رضایت از ارتباطات میزان رضایت از دسترسی به مسئولان شركت 100
میزان رضایت از كانال‌های ارتباطی با سازمان 100
میزان رضایت از نحوه رفتار و قابلیت كاركنان فروش 100
میزان رضایت از عكس العمل به نظرات و شكایات مشتری میزان رضایت از انعطاف‌پذیری سازمان در رابطه با درخواست‌های جدید مشتری 100
میزان رضایت از مشاوره جهت انتخاب نسوز 100
میزان رضایت از رسیدگی به شكایات مشتریان 100
میزان رضایت از زمان پاسخگویی در رابطه با درخواست‌ها 100
میزان رضایت از كیفیت محصول خواص ظاهری محصول 100
مشخصات فنی محصول 100
كاركرد و عمر محصول 100
میزان رضایت از سایر تعهدات میزان رضایت از نحوه بسته‌بندی محصول 100
میزان رضایت از قیمت محصول با توجه به كاربرد بودن آن 100
میزان رضایت از خدمات پس از فروش مطابق قرارداد 100
میزان رضایت از زمان تحویل محصولات مطابق قرارداد 100
میزان رضایت از ارائه اطلاعات بر اساس درخواست‌های تصریحی و تلویحی مشتری 100
میزان رضایت از شناسایی جنبه‌های بارز زیست‌محیطی محصول و ارائه دستورالعمل‌های مربوطه برای رفع ضایعات آن 100
میزان رضایت از تاثیر محصول بر سلامت كاربران و ارائه دستورالعمل‌های مربوطه 100
میزان رضایت از توسعه همكاری میزان تمایل به افزایش سهم تولید محصولات شركت 100
توضیحات:
تغییر کد امنیتی
کد امنیتی